مشاور سربازی آنلاین

مشاور سربازی آنلاین

حتما واژه سربازی را تا به حال شنیده اید،مخصوصا اگر آقا باشید و به 18 سالگی نزدیک میشوید افکار  زیادی در مورد زندگی آینده و سربازی در ذهنتان وجود دارد با رسیدن به سن 18 سالگی سوالات زیادی در ذهن شما در مورد خدمت سربازی شکل میگیرد.

جهت مشاوره در زمینه این مطلب با تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون نیاز پیش شماره) تماس بگیرید.

جواب بسیاری از این سوالات خیلی سادست و با پرسیدن از اطرافیان حتی گاهن با فکر کردن  به تنهایی به دست می آید، اما سوالاتی در مورد دوره خدمت سربازی وجود دارند که به سادگی نمیتوان به آن ها جواب داد.

در شرایط خاص دیگر شما  از طریق اینترنت دسترسی  به اطلاعات دوره خدمت سربازی دارید اما این اطلاعات بسیار محدود هستند و نمیتوانند جواب گو همه سوالات شما باشند.در این لحظه شما به ضرورت وجود مشاور سربازی پی میبرید.

 احتمالا برای شما هم که مشغول خواندن این مطلب هستید، سربازی دغدغه ای جدی به حساب می آید. خدمت سربازی، بخشی جدایی ناپذیر از زندگی بسیاری از جوانان ایرانی است. اما قوانین مربوط به معافیت ها و انواع خدمت، پیچیدگی های خاص خود را دارد. مشاور سربازی آنلاین می تواند کلید رهایی شما از سردرگمی و اضطراب های مربوط به سربازی باشد. در این مقاله مفصل، به همراه کامل مشاور به دنیای مشاوره سربازی آنلاین پا می گذاریم و با همه‌ی ابهامات و سوالات شما در این زمینه خداحافظی می کنیم.

مشاور سربازی آنلاین

مشاور سربازی چیست؟

مشاور سربازی شخص یا موسسه ای است که با اطلاعات کامل و به روز خود در مورد سربازی شما را راهنمایی میکند.

هیچکدوم ما دوست نداریم بعد از ازدست دادن موقعیت ها و شرایط مناسب زندگیمون بگیم ای کاش اون موقع یه تصمیم دیگه ای میگرفتم یا کاشکی یه نفر بود اطلاعاتی که من نیاز داشتم تو این زمینه رو بهم میداد یا ازش مشاوره میگرفتم،همه این  ای کاش ها و حسرت ها تا مدت زیادی تو زندگی ما میتونن موندگار باشن .

واضحه تصمیماتی که ما تو زنگی میگیریم مسیر زندگی مارو تو آینده عوض میکنه، هر چند تصمیمات کوچک و سطحی باشند تغییراتی تو زندگی ما ایجاد میکنند.

گاها برای همه تو زندگی پیش امده که توی کاری تجربه و اطلاعات کافی رو نداریم ،معمولا راه حل همه اینه که از کسی که توی این کار تجربه داره مشاوره میگیرن.وقتی برای کارای روزمره و کوچک زندگی به دنبال آدم کار بلد توی اون موضوع میریم ،چرا نباید در مورد دوره خدمت سربازی که یک دوران خیلی خیلی مهم تو زندگی هستش و 100% در آینده و زندگی ما تاثیر گذاره از کسی که سال این این کارو انجام داده و اطلاعات زیادی داره کمک و مشاوره بگیریم؟

مشاور سربازی آنلاین
مشاور سربازی آنلاین

چرا میگوییم مشاوره سربازی نیاز هست؟

مشاوره خصوصی نه تنها برای سربازی بلکه برای همه موضوعات روزمره امری حیاتی است ،میتوانم با یک مثال کوچک اهمیت این موضوع را ثابت کنیم.

بیاید فرض کنیم داریم برای داشتن شرایط چیزی تحقیق میکینم ،مثلا میخوایم ببینیم که ما میتونیم توی یک شرکتی به اسم A(اسمی که بخوایم باهاش مثال بزنیم) استخدام بشیم یا نه،اگه توی خونه باشیم صد درصد اولین کاری که میکنیم اینه که با گوشی یا کامپیوتر شرایط ورود و استخدام به شرکت A رو جست و جو میکنیم.مرحله بعدی اینه که داخل اینترنت شرایط استخدام و حضور توی شرکت A بالا میاد.

ادامه مطلب
انصراف از دانشگاه و سربازی

به عنوان مثال داشتن کارت ملی هوشمند ،حد اقل سن 25 سال و داشتن مدرک تحصیلی که شرکت A میخواد کارمند استخدام کند.خب ،همانطور که میبیند این اطلاعات و شرایط کاملا واضحه و مشکلی برای تحلیل این شرایط پیش نمیاد،اما بعضی از اطلاعات مثل درصد تسلط روی اون کار یا سابقه کاری در مشاغل مشابه(مثلا اینکه از نظر شرکت کدام مشاغل یا کار کردن توی کدوم بخش مورد تاییده)موضوعی نیست که به راحتی قابل تشخیص باشه.

شاید فکر کنید اینترنت جواب این سوالارو بده اما جواب های اینترنت به صورت خیلی محدود و خیلی کلی هستن یعنی نمیرن زوم کنن روی اون نکته ای که شما میخوای.

توی این شرایط شما به کسی نیاز داری که سال ها توی این حوزه تجربه داشته باشه و اطلاعات کافی در مورد شرکت و بخش های مختلفش داشته باشه تا ببینه شرایط و پیش زمینه های شما برای استخدام در شرکت نیاز هست یا نه،از طرفی میتونه با راه کار هایی که طی تجربه و دانش جمع آوری کرده درصد احتمال استخدام شما در شرکت A رو بالا ببره.

مشاور سربازی هم به همین صورت انجام میشه.مشاوره سربازی هم  بصورت حضوری در دسترس هست هم به صورت آنلاین.

مشاوره سربازی آنلاین میتواند به صورت تلفنی صورت بگیرد یا در صفحه سایت به سوالات شما پاسخ داده شود.

اگه بخوام ساده بگم مشاوره آنلاین مخصوصا تلفنی خیلی بیشتر مورد استقبال قرار میگیره چون:

  1. برای مشاوره حضوری باید تایم قبلی بگیریم ممکنه تایمی که مد نظر ماست پر باشه یا اینکه اون شخص یا موسسه توی زمان باز نباشه .
  2. بحث مسافتی که قراره تا مشاوره طی کنیم یکی دیگه از دلایل ترجیه دادن مشاوره آنلاینه،ممکنه شما چند ساعت واسه رسیدن مشاوره توی راه باشید.
  3. هزینه ای که قراره برای رسیدن به محل مشاوره طی کنید هم خیلی بیشتر از هزینه مشاوره آنلاینه.
  4. خستگی که بعد از رفت و برگشت به مرکز مشاوره پیش میاد رو نباید از قلم بندازیم.

در مشاوره سربازی در مورد چه چیزایی اطلاعات میگیریم؟

در طول مشاوره سربازی آنلاین همه جنبه های خدمت سربازی مورد برسی قرار میگیره،این موضوعات میتونه شامل:

  1. زمان خدمت سربازی .
  2. معافیت سربازی.
  3. کسری خدمت.
  4. امریه سربازی.
  5. تقسیم بندی بعد از دوره آموزشی.
مشاور سربازی آنلاین
مشاور سربازی آنلاین

زمان خدمت سربازی:

طول دوره خدمت سربازی یکی از سوالات مهم برای مشمولینه.مدت زمان دوره خدمت سربازی در سال های اخیر دستخوش تغییرات  بسیاری بوده که این تغییرات در ارتباط مستقیم با شرایط،مدرک تحصیلی،معافیت،کسری خدمت و عوامل متعدد دیگری میشود.

به جز شرایط قبل از شروع دوره خدمت سربازی ، مسائلی مثل منطقه خدمت،یگان خدمت و موضوعات دیگری بعد از ورود به دوره سربازی در مدت زمان دوره خدمت سربازی تاثیر گذار هستند.

معافیت سربازی:

معافیت سربازی به دو صورت معافیت موقت و معافیت دائمی در دسترس است.

همانطور که از اسمش مشخص است معافیت یعنی عدم شرکت در دوره خدمت سربازی.

ادامه مطلب
انتقالی از یگان خدمتی در سربازی (بعد از ۶ ماه)

عوامل مختلفی در معاف شدن از سربازی دخالت دارند،از نمونه های معافیت میتواینم به:

معافیت پزشکی.

معافیت تحصیلی.

معافیت با کفالت.

معافیت ایثارگری.

و …

اشاره کرد.

مشاور سربازی آنلاین: چرا و برای چه کسانی؟

فرض کنید مشمول خدمت سربازی هستید و سوالاتی در ذهنتان رژه می روند. آیا شرایط معافیت پزشکی را دارم؟ کسری خدمت شامل حال من می شود؟ چگونه می توانم در مناطق خوش آب و هوا خدمت کنم؟ این ها تنها بخشی از پرسش های بی شمار مشمولان است. مشاور سربازی آنلاین به شما این امکان را می دهد که بدون دغدغه رفت و آمد و اتلاف وقت، از دانش و تجربه کارشناسان مجرب حوزه‌ی سربازی بهره مند شوید.

مزایای استفاده از مشاوره سربازی آنلاین

در دنیای پرهیاهوی امروز، وقت طلاست. مشاوره سربازی آنلاین این امکان را برای شما فراهم می کند که در هر زمان و مکانی، با مشاور مورد نظر خود ارتباط برقرار کنید. دیگر نیازی نیست نگران ترافیک شهری باشید و یا مرخصی بگیرید تا به دفتر مشاوره مراجعه کنید. با مشاور سربازی آنلاین کافی است به اینترنت وصل باشید و سوالات خود را به صورت چت آنلاین و یا تماس تلفنی مطرح کنید.

خدمات قابل ارائه توسط مشاور سربازی آنلاین:

مشاورین سربازی آنلاین، طیفی گسترده از خدمات را به مشمولین محترم ارائه می دهند. برخی از مهم ترین این خدمات عبارتند از:

  • بررسی شرایط معافیت: مشاوران با بررسی دقیق مدارک و شرایط شما، احتمال برخورداری از انواع معافیت های پزشکی، کفالت، تحصیلی و موارد دیگر را سنجیده و راهنمایی های لازم را ارائه می دهند.
  • اخذ انواع کسری خدمت: مشاورین شما را در مسیر اخذ کسری خدمت ایثارگری، بسیج، پروژه های عمرانی و سایر موارد یاری می کنند.
  • انتخاب محل خدمت: با توجه به شرایط شما، مشاوران بهترین راهکارها را برای انتخاب محل خدمت در مناطق مناسب آب و هوایی و یا یگان های مورد علاقه تان پیشنهاد می دهند.
  • امریه سربازی: در صورت دارا بودن شرایط لازم، مشاوران شما را در فرآیند اخذ امریه سربازی در نهادهای دولتی یا غیردولتی راهنمایی می کنند.
  • پاسخ به سوالات: هر گونه ابهام و سوالی که در رابطه با قوانین و مقررات سربازی داشته باشید، توسط مشاورین سربازی آنلاین برطرف خواهد شد.

چه نکاتی را در انتخاب مشاور سربازی آنلاین باید مدنظر قرار دهیم؟

با توجه به اهمیت بالای انتخاب درست، در گزینش مشاور سربازی آنلاین به نکات زیر توجه داشته باشید:

  • صلاحیت و اعتبار: اطمینان حاصل کنید که مشاور مورد نظر شما، از دانش و تخصص کافی در حوزه قوانین و مقررات سربازی برخوردار باشد. بررسی سوابق و رزومه مشاوران می تواند در این زمینه راهگشا باشد.
  • مجوز فعالیت: برخی از موسسات و دفاتر حقوقی به صورت تخصصی در زمینه‌ی مشاوره سربازی فعالیت می کنند. انتخاب مشاورینی که مجوز فعالیت از مراجع ذی صلاح را دارا باشند، از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
  • خدمات ارائه شده: طیف خدماتی که توسط مشاور ارائه می شود را با دقت بررسی کنید. اطمینان حاصل کنید که مشاور مورد نظر شما، خدمات مورد نیازتان را پوشش می دهد.
  • هزینه مشاوره: هزینه مشاوره های آنلاین معمولا مقرون به صرفه تر از مشاوره های حضوری است. با این حال، پیش از انتخاب نهایی، با چند مشاور مختلف در ارتباط باشید و تعرفه های آن ها را مقایسه کنید.
ادامه مطلب
استعلام وضعیت نظام وظیفه با کد ملی

کسری خدمت:

کسری خدمت به معنای کوتاه شدن مدت خدمت سربازی شما یا کاسته شدن از آن است،شرایط متعددی برای درخواست کسری خدمت سربازی در ایران وجود دارد.

امریه سربازی:

حتما کلمه امریه را بار ها شنیده اید،امریه یعنی با توجه به مدرک تحصیلی و مهارت های کاری دوذه خدمت سربازی خود را بعد از به پایان رسیدن دوره آموزشی ادامه دوره خدمت سربازی خود را در مراکز غیر نظامی به پایان برسانید.

امریه نیز ارگان های خاصی برای استخدام دارد و ورور به این ارگان ها نیازمند شرایط خاص فرد مشمول است.

مشاور سربازی آنلاین
مشاور سربازی آنلاین

تقسیم بندی بعد از دوره آموزشی:

در ابتدا دوره سربازی شما وارد مرحله اول یعنی دوره آموزشی میشوید طول این دوره در سال های اخیر دست خوش تغییراتی بوده اما در سال جاری مجددا 45 روز تصویب شده .بعد از اتمام دوره آموزشی اینکه مشمول در کدام بخش ارتش،سپاه،نیروی انتظامی و وزارت دفاع دوره خدمت سربازی خود را ادامه دهد به دلایل مستقیمی ارتباط دارد.

این دلیل میتوانند شامل:

مدرک تحصیلی

محل سکونت

مهارت های مشمول

و… شود.

مزایا مشاوره سربازی:

  1. از زمان دقیق تغییر آیین نامه ها و وضع قوانین جدید مطلع میشوید.
  2. اطلاعات کامل و رسمی رو دریافت میکنیم.
  3. از امدن تبصره های جدید مطلع میشیم.
  4. میتونیم همه شرایط خودمون رو بدون مشکل با مشاور در میون بزاریم چون هیچ کدوم از اطلاعات شخصی که تحت مشاوره هست به بیرون درز نمیکنه.
  5. تمام سوالات و  ابهاماتی که برامون پیش امده جوابش رو میتونیم پیش مشاور ها پیدا کنیم.

سخن پایانی

ممکن است با خود فکر کنید مشاوره سربازی گرفتن اهمیت چندانی ندارد و میتوان تمام اطلاعات موجود را از اینترنت یا دوستان و آشنایان جمع آوری کرد اما به این نکته باید توجه کرد که اطلاعات داخل اینترنت همیشه کامل نیستند و ریز همه موضوعات را برسی نکرده اند یا اطلاعاتی که در اینترنت وجود دارد به رئز نشده باشد و در سال جاری در دسترس نباشد.

با توجه به این موضوعات و اینکه شرایط مشمولان با هم تفاوت دارند ممکن است اطلاعاتی که در اینترنت وجود دارد پاسخ کافی به تمام سوالات مشمولی دهد اما همان اطلاعات ابهاماتی را برای مشمول دیگری پیش بیاورد ، توصیه ما کمک گرفتن از مشاورین خبره و سابقه دار است.

سوالات متداول

آیا محل زندگی یا استان زندگی در مشاوره سربازی آنلاین تاثیری دارد؟

خیر،مکان جغرافیایی شما تاثیری در روند مشاوره خدمت سربازی ندارد.

آیا میتوانیم از شرایط خاصی که داریم صحبت کنیم؟

اطلاعات مشاوره کاملا به صورت محرمانه بوده و بجز شخصی که در خواست مشاوره داده و شخص مشاور شخص دیگری دسترسی به اطلاعات مکالمه را ندارد.

آیا در این مشاوره در مورد مدت غیبت سربازی و میزان جریمه هم اطلاعاتی موجود است؟

بله ،تمام اطلاعات غیبت با توجه به مدت زمان غیبت  و شرایط مشمول دوره سربازی در این مشاوره در دسترس است.

5/5 - (1 امتیاز)

دریافت امریه خاتم الانبیا ۱۴۰۳
دریافت امریه خاتم الانبیا
دفترچه اعزام به خدمت سربازی
شرایط جذب سرباز معلم ۱۴۰۳
شرایط جذب سرباز معلم ۱۴۰۳
برگ سفید سربازی
برگ سفید سربازی
سامانه دریافت معافیت تحصیلی
معافیت مشمولان بالای ۳۵ سال دارای دو فرزند
معافیت مشمولان بالای ۳۵ سال دارای دو فرزند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره📜

خواهشا متن زیر را با دقت بخوانید با تشکر